Första tävlingen, vinn en top!

Då kör vi i gång med den första tävlingen här på bloggen.
Det är toppen med snörning nedan som du tävlar om. Vinnaren får den uppsydd i sin storlek och självklart följer det med en enkel svart tubtop som du kan ha under om du vill.

Så hur gör du?

Skriv i en kommentar till detta inlägget varför just du borde vinna toppen. Simple as that!

I och med att bloggen är ganska ny och det kanske inte är så många som hittat hit än tänkte vi låta tävlingen pågå i tre veckor. Vinnaren presenteras här i vecka 29.Därför är det bra om du avänder ett namn/alias som är ganska så unikt, har du blogg? lämna gärna adressen så vi kan kontakta dig där. Annars får du helt enkelt hålla utkik på denna blogg så du kan se om du vunnit. Om du skulle se ditt namn dyka upp här så kontaktar du oss via [email protected] för att lämna adressuppgifter. Självklart bjuder vi på porto när vinsten skickas.

Om du inte vinner? Gråt inte för det, toppen kommer kunna beställas inom kort från http://www.hjortmarkerdesign.se




Kommentarer
Postat av: Malin T

Webben är både bra, kul och lätt,

Hjortmarker designs snygga kläder känns bara helt rätt.

Så ett tufft linne från er skulle absolut göra susen

I sommar den garanterat kommer uppskattas till tusen!

2008-06-30 @ 16:59:26
URL: http://malis.blogg.se/
Postat av: Cherry_Dvine

Kick ass clothing for a kick ass rollergirl!



support you local rollergirl



Cherry D'vine

Stockholm Rollerderby

2008-06-30 @ 23:30:43
URL: http://rollerderby.se
Postat av: Amanda

Wohoo, här kommer ett personligt och töntigt inlägg:

Jag tycker att jag borde vinna denna toppen därför att jag tycker det är rätt jobbigt att gå omkirng offentligt i bikini osv. Så den kanske skulle vara en hjälp på traven! För om jag hade den i min garderob så skulle jag absolut inte kunna låta bli att använda den (kanske lite för ofta), och ja, den är ju rätt utmanande. Så den kanske skulle kunna vara ett steg i kampen mot mina komplex. (Förresten, kul med tävlingar, och alla kläder är verkligen skitsnygga!)

2008-07-06 @ 23:48:01
Postat av: va1nly

Jag skulle verkligen vilja ha toppen i min ägo för att ni inspirerar mig sjukt mycket, och jag älskar era kläder. Toppen är vrålsnygg, och skulle passa perfekt i min garderob!

(jag vill verkligenverkligenverkligen ha den! :P)

2008-07-07 @ 11:05:22
URL: http://sounpretty.blogg.se/
Postat av: Lisa

Mjaaao jag kan egentligen inte komma på någon anledning varför just jag ska vinna denna tävling. Det ända jag kan väl säga är att jag köpte en kjol från dig förut och den är seriöst ett av mina favoritplagg, så jag tvekar inte att om jag vann så skulle toppen nog självklart också bli det!! Och som när man gillar nått gör man ju ofta reklam reklam reklam för det. Sen så tycker jag att du gör väldigt speciella kläder, precis i min stil, som jag tyvärr aldrig kan hitta någon annan stans, vilket gör att jag vill ha dina kläder ännu mer! Men mer än så kan jag inte komma på att säga just nu^^ Förutom att du gör toookigt grymma kläder förstås!

2008-07-07 @ 13:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0